Regulamin Rezerwacji
1. Rezerwacje stolików przyjmujemy drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48 81 565 55 55 oraz mailową pod adresem rezerwacje@stoliwol.pl
2. Dokonując rezerwacji stolików należy podać dzień rezerwacji, godzinę, nazwisko osoby rezer- wującej oraz numer telefonu kontaktowego
3. Rezerwacja jest ważna przez 15 minut licząc od ustalonej i potwierdzonej godziny rezerwacji; po upływie tego czasu rezerwacja przepada, stolik zostaje zwolniony.
4. Na życzenie gości (informacja telefoniczna) istnieje możliwość przedłużenia czasu rezerwacji stolika.
5. Opłata za przedłużenie czasu rezerwacji stolika wynosi 30 zł/osoby za każde rozpoczęte 30 min przedłużenia czasu rezerwacji i zostanie doliczona do rachunku.
6. Rezerwacje wymagają przedpłaty w formie zadatku w wysokości 50 zł/osoba.
7. Przedpłata w formie zadatku powinna zostać opłacona na co najmniej 3 godziny przed ustaloną godziną rezerwacji:
- Wysokość zadatku będącego potwierdzeniem rezerwacji wynosi 50zł od osoby. Opłaty można dokonać bezpośrednio w lokalu lub przelewem na konto:
APL Global Sp. z o.o.
20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 18/29
NIP: 7123375037
nr rachunku bankowego 49 1020 1068 0000 1702 0499 5900
- Wniesienie opłaty jest jedynym potwierdzeniem dokonania rezerwacji. W przypadku opłaty w formie przelewu potwierdzeniem jest przesłanie potwierdzenia dokonania rezerwacji na adres mailowy rezerwacje@stoliwol.pl. W przypadku braku opłaty i braku potwierdzenia, rezerwacja jest nie ważna. W przypadku wpłaty gotówkowej lub kartą należy mieć ze sobą dowód zapłaty.
- Przedpłata w formie zadatku jest rozliczana w poczet rachunku,
- Brak dowodu wpłaty wyklucza odliczenie przedpłaty od całości rachunku,
- W przypadku nie pojawienia się osób, które przedpłaty dokonały i spóźnienia przewyższającego czas 15 minut od ustalonej godziny rezerwacji zadatek przepada i jest traktowany jako opłata za usługę rezerwacji stolika, która ma pokryć stratę z tytułu wyłączenia stolika ze sprzedaży
- W przypadku przybycia mniejszej liczby gości niż ustalona, restauracja ma prawo po 15 minutach do anulowania rezerwacji w części brakujących gości w sposób zmniejszenia stolików oraz liczby miejsc o liczbę brakujących gości, wówczas zadatek za osoby, które nie przybyły przepada
- Restauracja nie ponosi odpowiedzialności oraz nie gwarantuje większej ilości miejsc niż ustalone i potwierdzone podczas dokonywania rezerwacji
8. Ze względu na komfort i wygodę gości w przypadku rezerwacji powyżej 10 osób preferujemy menu ustalone wcześniej.
9. W przypadku braku menu ustalonego przez gości, restauracja Stół i Wół nie odpowiada za długi czas oczekiwania na zamówione dania lub nierówny czas wydawania dań poszczególnym osobom
10. W przypadku ustalonego menu wymagana jest zaliczka w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości usług płatna nie później niż 48 godzin przed ustaloną godziną rezerwacji.
11. Restauracja zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty serwisowej w wysokości 10% wartości rachunku dla rezerwacji powyżej 8 osób.
12. Wszelki odstępstwa od niniejszego regulaminu muszą zostać ustalone z managerem lokalu i potwierdzone w formie pisemnej lub mailowej przez obie strony.
13. Restauracji zastrzega sobie prawo do odmówienia dokonania rezerwacji bez podania przyczyny.
14. Dokonanie rezerwacji w restauracji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
15. Reklamacje można składać na adres email: reklamacje@stoliwol.pl
16. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
17. Spółka informuję, że nie ma możliwości odstąpienie od umowy po realizacji